Thursday, November 19, 2009

bABYBOOM.

det är mycket bebisar nu. tydligen. en efter en anfaller de blivande bebismagarna i min (kanske före detta) kompiskrets. och vet ni vad?

jag ska också få bebis. eller jag och jag. v får nog också vara med på ett hörn om han är snäll. det är nämligen som såhär va. att en samsung r620 väntas i dagarna. den har alla väsentliga detaljer. och det blir windows 7. jag längtar nåt galet. f-a-n-t-a-s-t-i-s-k-t skulle man till och med kunna säga. han har dock inget namn ännu.

några förslag?

dessutom. en helt annan sak. 30 seconds to mars kommer till sthlm den tionde mars. jag. vill. så. gärna. nya albumet kommer nu i december. this is war. något att längta till.

2 comments:

Unknown said...

Elakt. Tror du att jag satt med hjärtat i halsgropen eller??

Sis said...

Hehe, ja det tror jag faktiskt ;)