Monday, November 9, 2009

i'M AWESOME.

så har man betat av en arbetsintervju då. kändes bra. riktigt bra. i think i nailed it. det som lever (till den tjugonde) får se.

befinner mig i växjö. sitter i soffan och tittar på las vegas. v åkte precis till åseda för sedvanlig träning. jag borde ta ett varv i högre tempo runt sjön. men jag är faktiskt för trött. jag tar det imorrn istället. imorrn blir det också desperate housewives och snacks med p. och en morgonpromme med v. ganska skönt att vara här nu. det blir en lugn vecka. ska bli bjuden på middag på torsdag eftersom jag vann ett litet vad förra veckan. onsdag bjuder på match.

dagens i-landsproblem är tv-kvällen. allt krockar idag. sveriges fulaste hem. fotbollsgalan. och ullared. misstänker att det sistnämnda blir bortprioriterat. det är bra underhållning. men samtidigt blir jag förbannad på alla idioter där ute.

nu blev jag kissnödig. ha det.

2 comments:

Poetiskt said...

wiee vi vann

Syster Yster said...

Klart du satte intervjun, du är ju bäst!
Imorgon ses vi, tjohooooo!!!
Puss älskade