Monday, July 6, 2009

sÖNDAGSBLOGGEN.

en vecka till. en vecka närmare en hel massa saker. jag gillar det. men jisses vad fort det går nu. dessutom är det måndag idag. dåligt av mig. men ni vet hur det blir på sommaren. alla rutiner (som om jag någonsin haft några) skiter sig ju.



veckans låt. lady sovereign - so human. en riktig glad-låt som bara skriker sommar. blir kalas att ha med i bilen i augusti.
veckans ord. framtidsplaner. jag har ett par. men. ja. vi får se.
veckans i-landsproblem. på stationära datorn här hemma har pappsen eniro som standardsökmotor. och den suger verkligen. men jag orka rbara inte ändra inställningarna.
veckans pryl. webkamera. nej. det är inte så jag menar. men det är underskattat om man bor långt ifrån varandra och aldrig ses. och nej. det är fortfarande inte så jag menar.
veckans citat. moa med m? ja. hur ska man annars stava det? snubben på bowlinghallen hade inte alla hästar hemma.
veckans parentes. p3 är bäst och ännu bättre på sommaren.
veckans bubblare. veckans hunk. just det. den gamla kategorin. och den här gången ska jag vara _tråkig_ och säga att veckans hunk är ingen mindre än min egen v.

No comments: