Wednesday, July 8, 2009

gOD MORGON.

morgonblogg. det var inte igår. ska strax till jobbet. så det blir inget vettigt här ändå. är lite sne på chefen. hon har lovat mig lön hur länge som helst nu. och ännu har jag bara 25 kronor på kontot. det här är faktiskt inte okej. det är den åttonde idag. men jag är inte bitter. som vanligt.

börjar dra ihop sig till avfärd. att lämna landet alltså. vi åker om knappa fyra veckor. men mycket är fixat. dock inte allt. och jag har bara en enda ledig vardag innan vi åker. hur löser man det egentligen. får försöka deala till mig ledigt fredagen den trettioförsta kanske. ska kolla på det idag.

skulle skriva nåt speciellt. men jag minns inte. igår firade jag och karln sex. månader alltså. hur det känns? jo. bra som attan. nu vill jag bara att det ska bli natten mellan fredag och lördag också. så jag får träffa karlsloken.

men hörrni. nu ska jag jobba.

No comments: