Thursday, July 9, 2009

sKYFALL.

fantastiskt bra skum jag fick till på min morgonlatte. eller lattewannabe i alla fall.

en natt kvar i ensamheten nu. sen är det slut med det. åtminstone för nästkommande femton nätterna. man mår bra av att få sakna varandra lite. vem var det egentligen som sa det. det är bullshit deluxe. jo fint. jag har haft något att längta till. men det har knappast fått mig att må bättre. ja missförstå mig rätt. jag har ju absolut inte mått dåligt. men. det faktum att jag inte träffat v på sjutton dagar är inget jublar över direkt. sjutton dagar tänker ni nu. det är ju ingenting. och visst. jag skulle utan tvekan klara av att vara borta från honom betydligt längre. inget snack. men. jag vill inte. vad är det för mening? jag tycker inte om att sakna. jag blir besvärad av det. det är tur att man jobbar och styr. för har man något att göra så är det egentligen inget problem. det är väl egentligen mest när man ska sova. eller när man gör något där man faktiskt vet att han eller hon gärna hade varit med.

snart blir det en betydligt längre tid ifrån varandra. men det kommer gå väldigt bra. åtminstone för mig. jag är ju den som sticker iväg i en månad. och vi kommer inte att ses på knappt en och en halv. men jag kommer vara så upptagen med alla nya intryck att jag inte hinner övertänka. något som jag annars är _väldigt_ bra på. hur som helst. nu har jag två dagar kvar på jobbet. och en natt kvar här hemma. innan jag har någon här att inte bara drömma om. men med. kärlek.

tur att man bor i sveriges soligaste stad förresten.

2 comments:

Karin said...

I agree! att sakna suger! bara jobbigt, gnagande i magen och en extra anledning till att tröstäta. Länge sen jag gjorde det nu dock, kanske bäst det =). en tröst tycker jag är att saknaden är som störst de första dagarna, sen blir det liksom en vana på nått vis. bra eller dåligt? vem vet. Ha det underbart i solen sötgumman. Puss

SoS said...

nu var det länge sen det hände nått här på din blogg.. Puss