Saturday, March 6, 2010

yEAH I KNOW.

en öl till kanske.

en kväll som innehållit god mat. vin. och öl. pricken över i:et. alice i underlandet. ska den verkligen sluta redan? kvällen alltså. well. tydligen ska jag på bodypump klockan halv tolv imorgon. så för att kompensera det. så blir det en burgare och en öl till. i alla fall föl v. han får stå för burgaren. så tar jag en öl.

men alice. jag vet inte riktigt. den var ju fin. eller snygg. på sina ställen. men. njae. jag tror ändå inte det. den kanske inte var så fin och snygg ändå. tror den varit bättre om man inte haft några förväntningar. om man inte sett den riktiga versionen innan. de hade liksom missat allt det roliga. allt det fina. den här kändes mörk. hemsk. ja jesus amalia vad kluven jag är. så det är väl bäst att sluta med diverse analyser och dåliga försök till någon form av recension. det som var roligast. och bäst. med hela den här filmen. det var ju ändå. att det var andy som var tjockisarna. ni vet väl andy? jag var tyvärr den enda i kvällens sällskap som visste vem det var. men här får ni ett klipp. inte från alice. men från andy.

vet ni förresten hur många gånger jag stavat fel i det här inlägget. nej. inte jag heller. men galet många.

1 comment:

Classe Sjölin said...

Andy is KING.....:-))!!!