Saturday, March 13, 2010

bLANDAT.

är det hemsk att säga att jag tycker det är mer hemskt när killar har ätstörningar. eller inte värre kanske. men det är ju inte alls samma prat om det. så när man väl ser det blir det en större grej. hemskt men sant. nu tänker jag då främst på anorexi.

nu till jared leto då. när vi ändå är inne på ämnet. det var en bra konsert. jag gillar att jag gick själv. jag ger mig själv lite cred för det faktiskt. sen är det ju alltid tråkigt att inte ha någon att diskutera upplevelsen med.

det var lite sämre än jag väntat mig. ändå väldigt bra. men. han sjöng inte så mycket som han borde. visst är det bland det bästa som finns när publikhavet stämmer upp. men inte hela låtar. nåväl. det var ändå en mäktig upplevelse. deras låtar är ju bara underbara. och han är riktigt rolig. om än lite ful i mun.

jag är nöjd i alla fall. lätt värt 355 spänn.

a well lubricated audience is a very happy audience.

idag ska jag till gävla. jag ska träffa m. fina m. det var för länge sen. en gång om året är inte tillräckligt.

No comments: