Sunday, January 24, 2010

jÄVLA MÄNNISKOR.

fick ett mail av en viss någon. som jag sade upp kontakten med i våras. och det var väldigt ömsesidigt. denna någon hörde av sig när jag kom tillbaka från usa i höstas. jag ignorerade det. man måste ju vara konsekvent. speciellt när det kommer till personer som mer eller mindre kväver en. som tar all ens energi. och som suger musten ur allt. nu har jag fått ett mail till. men jag tänker fortsätta vara konsekvent. för jag orkar inget annat.

g har tagit bort mig på facebook. vad hände där? jag förstår verkligen ingenting. dessutom hade jag tänkt ta bort honom först. det stör mig att jag inte hann. men jag fattar inte. vad är motivet till det? att han la sig i något han inte har att göra med. det är anledning för mig. men vad har jag gjort? nä. folk är bra jävla konstiga.

är sjukt trött. har verkligen jobbat häcken av mig den här helgen. och det är inte slut än. lång dag imorgon också. men. positivt. jämna veckor är lika med korta veckor. imorgon börjar årets andra jämna vecka. och det i sin tur betyder att jag har fyra och en halv lediga dagar. det behövs kan jag säga.

nu ska jag återgå till mitt te. min hockeymatch. greek. och min ostfralla. sen kan det hända att det blir lite slösurf också. men det återstår att se.

puss.

1 comment:

Syster Yster said...

så jäkla typiskt att du inte hann först...suck! som sagt, man ska inte blanda sig i saker man inte har med att göra.
miss you snäckan!