Sunday, January 31, 2010

aLLT OM INGET.

sitter vid köksbordet. dricker en kopp kaffe. väntar på tvätt. v åkte precis iväg för samling och match. jag kör lite pyssel idag. sånt där som man inte hinner med andra dagar. eller som man inte orkar med snarare.

det har blivit mycket musik de senaste dagarna. det har varit lite brist på det tidigare. kan dock bero på att jag inte riktigt haft något ställe att spela den på. men nu så. ser fortfarande fram emot den eventuella spelningen med 30 second to mars i mitten på mars. hoppas på att n vill följa med mig. och att någon kan jobba mitt pass på torsdagen. dagen efter konserten. men det löser sig nog.
har gått och blivit mer eller mindre besatt av one tree hill. en serie som ju gått föralltid på tv. och jag har aldrig riktigt gillat den. och aldrig heller kollat. men i brist på annat bestämde vi oss för att se hela serien från början. det blir ju liksom lite annat då. och som alla vet så är det ju peyton som äger. nåväl. nu är jag beroende. igen. och dessutom väldigt sugen på att fortsätta med mitt målande. och tecknande. det kommer. snart så.

1 comment:

Syster Yster said...

I love it! Att motivationen ang. målningen är på väg tillbaka alltså. Tror på riktigt att du har nåt stort på gång där!
Älskar dig bästa sötaste flickan!
Pussiluss