Monday, January 18, 2010

iNFLYTT OCH UTFLYTT.

åh hej o hopp. här var det ett tag sedan man var. mycket som har hänt. och mycket som händer. eller det är i alla fall fullt ös. som min bästa syster sa. det är mycket annat som tar upp min tid just nu. som inte har med datorn att göra.

vi har ju bott i kollektiv om fyra i ett par veckor nu. i fredags tog kärleken slut och m och s valde att lämna oss. nu bor de i en egen nyproducerad lya. jag och v hjälpte dem att flytta ut och in. sen har vi flyttat in oss själva i helgen. det kommer bli riktigt fint här. på fredag kommer vår finfina soffa som vi inhandlade förra fredagen. ja oj vad fint det kommer bli.

kommer ni och hälsar på eller?

så. nu är man alltså sambo. på riktigt. för första gången. för oss båda. det känns skönt. och tryggt. och alldeles underbart.

jag är glad.

2 comments:

Karin said...

wiiiee. det kommer bli grymt fint. det känner jag på mig. jag vill komma och hälsa på, om jag får förstås =)
Pusselipuss

Unknown said...

Jag blir så glad av att höra att du är glad.