Wednesday, April 14, 2010

hELT LOGISKT.

jag vet inte vad jag vill. med någonting. kan någon snälla bara hjälpa mig. och säg inte att det löser sig. eller att jag kommer på det med tiden. för jag har inte tid med det.

det finns så mycket jag vill göra. men jag har inte tid. eller råd. eller möjlighet. och jag inte göra val. det är inte min grej. jag vill bara...veta. vad ska jag göra? i framtiden. nu. i höst. nästa vår. det hade varit så enkelt om valen var färre. och möjliga.

jag vill inte resa igen. men jag vill utomlands. och när jag väl kommer dit kommer jag vilja komma hem igen. jag vill. men vill inte. och vad.

varför kan inte allt bara vara förutbestämt. gör det här eller dö. ungefär så. inte som ett hot. utan mer att det här är faktiskt ditt enda alternativ. deal with it.

här kan jag i alla fall inte sitta och ruttna. och allra minst idag. jag vill bara bort. hem. iväg.

1 comment:

Unknown said...

http://www.ted.com/talks/dan_gilbert_asks_why_are_we_happy.html