Friday, April 2, 2010

gLAD PÅSK.

får man väl kanske börja med att säga. ledig idag. i övrigt jobb hela påsken. bloggen har blivit lite övertagen av twitter som åter igen gjort comeback i mitt liv. men jag har inte glömt den.

så. dagens bästa är ju att train har gjort comeback. eller. jag vet inte om det räknas som comeback. de har väl varit ganska aktiva sen de startade. men inte hos mig. så förra året släppte de i alla fall ett nytt album. med den här sköna låten på. den går såklart inte upp mot drops of jupiter. men ändå. glad som tusan blir man i alla fall.



nu ska jag återgå till mina förberedelser inför kvällens påskmiddag. så.

glad jävla påsk.

(en dag ska jag uppdatera bloggen till "vår-style". en dag.)

3 comments:

Unknown said...

och dagens sämsta är att du inte är på Gotland

sis™ said...

jag vet, inte okej!

Unknown said...

ps: kan du lära mig twitter? Jag förstår inte hur man gör när man följer folk.. vill alltså inte skriva själv.