Wednesday, July 4, 2012

mYCKET.

här har jag uppenbarligen inte varit på ett tag. vad är det här med att allt ska ändra utseende hela tiden? jag blir fan förbannad.

idag (som många andra dagar) tänker jag lyssna sönder lilla sällskapet. idag får jag göra vad jag vill. tyvärr tvättar jag. så lite låst är jag. men annars.

lite tungt just nu. mår bra dock. jättebra. tror jag. är bara trött i huvudet. av en miljon olika anledningar. det är svårt att få tid till allt man behöver ha tid till. som det känns just nu har jag knappt tid för något annat än jobb. jag gillar ju jobbet dock så det är inte så farligt. men jag ska ju hinna med livet också. svårt att veta hur man ska prioritera. känner att jag hittat rätt i karriären även om det inte alls var det jag hade tänkt eller trott. därför är det svårt att fokusera på allt det andra nu.

No comments: