Friday, February 29, 2008

musik.


vad skulle jag göra utan musik? det är allt för mig. musik säger liksom allt. alla känslor kan beskrivas med musik. det är förvisso inte alltid bra. en känslomässig person som jag kan ta sånt på lite för stort allvar ibland. börja gråta på grund av en låt på krogen. njae. inte nåt att vara stolt över. men häftigt är det.

flickor...jag ska tilldela er varsin låt. varsin låt som reprenterar er, för mig. vackert. jag är så kreativ så jag bli nästan rädd.


karin: stevie wonder - sunshine of my life. för att du är världens bästa storasyster
nadine: amy diamond - shooting star. för att du alltid får mig på så bra humör.
helena: bob sinclair - love generation. för att den ÄR du. jag saknar att dansa med dig.
tilda: byz - the party is in you. för att jag saknar svetlana. bästa allkårskön. respresenterar oss ganska bra.
stina: harcore superstar - someone special. för att vi hade så många bra fester i våras.
anna: final days society - scalar fields. för att det är du, jag och bandkväll.
emma: lucas prata - she said. för att jag saknar våra vinkvällar.
anne kathrine: justice - d.a.n.c.e. min skat, du og jeg på torggata. dance!


det blev ju fint. okej. jag skulle kunna rabbla tusen låtar till. men ibland måste jag sansa mig. nu ska jag lägga mig i sängen. sluta ögonen. och bara drömma mig bort i min musik.

No comments: